{ #100 }


Ha nem bírod a magányt, csatlakozol egy bandához, iszol ahelyett, hogy hazamennél, összeházasodsz az első emberrel aki szembe jön csak mert félsz egy üres házba hazamenni.


- The Red House (Mark Haddon)

Ahogyan ígértem, írok erről az egészről egy kicsikét.


Üdvözlet.

Íme, elérkeztünk a 100. idézethez, yay!

Ennek örömére írok egy picikét erről az egész dologról. Annak idején, 2017-ben kipattant az agyamból, hogy feltehetnék időközönként idézeteket csak úgy. Elsősorban saját magam szórakoztatására, de nyilván örültem volna ha mások is szívesen olvassák őket. Mindig mikor könyvet olvasok vagy filmet nézek, esetleg játszok és olvasok, hallok érdekes dolgokat, akkor megállok és kiírom őket egy dokumentumba. Az évek alatt sok ilyen idézetem gyűlt össze és gondoltam miért ne rakhatnám ki, oszthatnám meg ezeket? Igen, tudom, temérdek idézetes oldal van neten, de nem érdekel. Ezeket én gyűjtöttem össze és jó őket visszaolvasni, visszaidézni azokat a történeteket amikből származnak.

Mikor 2017-ben feljött bennem a gondolat, hogy elkezdem kiposztolni ezeket, kaptam egy olyan véleményt, hogy az illető, akivel beszéltem erről nem érti mit látok ezekben az idézetekben és miért akarom kirakni őket. Ennek ellenére mégis belevágtam, mert nekem számítanak és továbbra is szeretném folytatni ezt a hagyományt itt blogon. A baj csak az, hogy lassan elhasználom az összes kiírt idézetem! Nos, folyamatosan megpróbálok dolgozni rajta, hogy legyen még, elvégre rengeteg könyv, játék és film van még, amikre kíváncsi vagyok. Remélem időm és lehetőségem is lesz rá, hogy elővegyem őket.

Ennyit szerettem volna megosztani a témával kapcsolatban, remélem azért, hogy ha csak egy kicsit is, de rajtam kívül más is élvezi ezeket az idézetes posztokat. A könnyebb elérhetőség érdekében az Index részbe feltettem két menüt amikből elérhetőek az eddig felkerült idézetek.

Végül pedig, szokás szerint mindenki vigyázzon magára.

Megjegyzések

  1. Már beszéltük ezt, de én még mindig jó ötletnek tartom! Ahogy írtad, ez a te blogod, és ha neked ez/így tetszik, akkor miért ne? :D Ez pont olyan, mint amit én művelek néha a zene megosztásokkal. Nem mindenkit (sőt kb. senkit sem) érdekelnek, de akkor is jól mutat ott a posztban :3

    VálaszTörlés
  2. Ja meg gratula, hogy elérted a 100at! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök! :3 A zenék meg... én szeretem mikor te vagy valaki más zenéket is megoszt a posztokban, így kicsit jobban megismerhetem az illető ízlését és lehet, hogy én is találok olyan dalokat, amik megtetszenek. Az pedig mindig jó dolog. Mindenkinek más az ízlése, másfelé nézelődik a világban, a neten, ha meg is osztja amit talál, akkor olyan dolgokra is rábukkanhatok amikről nem is hallottam még, amit biztosan nem találtam volna meg magamtól. Ez izgalmas :D

      Törlés
  3. De jó, hogy így megtartottad ezt a hagyományt! Gratulálok!


    Ao

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése